De Freya -Bestel app voor thuis verpleegkundigen
-
Geen administratie.
-
Eenvoudig bestellen voor je patiënt.
-
Factuur rechtstreeks naar patiënt.
-
Volgende dag thuis geleverd.
-
Gratis app.
-
Thuiszorg hulpmiddelen aan laagste prijs.
Bestel makkelijk thuiszorg materiaal voor je patiënt
Samen met zorgmedewerkers en leveranciers hebben we een snel, makkelijk en compleet bestelplatform gemaakt speciaal voor thuisverpleegkundigen. Met de Freya app bestel je direct de zorghulpmiddelen die je patiënt nodig heeft, waar en wanneer je maar wilt. Je hebt alles in één overzichtelijk systeem; zowel je patiënten, als hun bestellingen & offertes. Van douchekruk tot hoog-laagbed, van vierpikkel tot rolstoelkussen, Freya biedt het allemaal aan. De hulpmiddelen komen snel op elke locatie aan. Jij bepaalt zelf wat je bestelt, want jij kent jouw cliënt het beste.
Freya regelt het voor jou!
Freya maakt het je makkelijk om de juiste zorghulpmiddelen te vinden. Je hoeft niet meer te zoeken, te wachten of te puzzelen.
Je krijgt duidelijke informatie en kunt zelf beslissen wat je nodig hebt. Zo houd je meer kostbare tijd over voor de zorg van je cliënt.
Simpelweg omdat we hier zeer veel vraag naar kregen! Heel wat thuiszorgverpleegkundigen bestelden al in hun eigen naam voor patiënten op de thuiszorgwebshop.be Echter was het een heel gedoe om dan achteraf de facturatie onderling te regelen. Vandaar de gloednieuwe bestelapp Freya: extreem weinig administratie, extreem eenvoudig in gebruik en extreem snelle leveringen.
Waarom ontwikkelden we
de Freya bestelapp voor thuiszorgverpleegkundigen?
Hoe werkt de app?
Na goedkeuring door onze administratie, krijg je als thuiszorgverpleegkundige krijg je een login op onze app.
Op de app zie je categorieën van producten, waar we telkens een basis, standaard versie van een product verkopen en een duurdere, luxueuzere versie van hetzelfde product. Telkens zorgen we dat we de laagste prijzen in de markt aanhouden, inclusief de standaard kortingen die de collega's bij de mutualiteit aanbieden.
Producten kun je, zoals op een gewone webshop, toevoegen aan het winkelmandje. Eens het winkelmandje compleet is kun je jouw patiënt selecteren of aanmaken. Ook kun je kiezen om voor jezelf te bestellen, zodat bestelling bij jou thuis geleverd wordt.
Eens je de juiste eindgebruiker geselecteerd hebt, kun je kiezen om effectief te bestellen of om een offerte te laten mailen naar de eindgebruiker. Later kan de offerte dan eenvoudig omgezet worden naar een bestelling; die dan de volgende dag bij de patiënt geleverd wordt; samen met de factuur.
De patiënt heeft 30 dagen de tijd om de factuur te betalen of om een retour te melden.
De app zal steeds verder door ontwikkeld worden zodat jullie zoveel mogelijk ontlast worden in het bestel proces van thuiszorg hulpmiddelen. Zo zullen online e-learings over (nieuwe) producten beschikbaar zijn, die je eenvoudig zal kunnen delen met je patiënten. Ook zul je later als verpleegkundige kunnen kiezen welke hulpmiddelen je in de app wil en welke niet.